Gong Xi Fat Choy!





selamat tahun baru kepada rakan-rakan beragama cina...baru-baru ni aku pegi melaka makan kenduri dan jugak beraya cina di rumah kawan Amelia...aku pegi dgn tunang aku, kirin dan syam..melantak rendang mak amelia masak sedap...sama je dgn rendang orang melayu...oleh kerana amelia keturunan baba nyonya so kami x kesah la..makan saja smpai kenyang...sebelum tu gi melaka...jalan punya la jem dari hiway seremban lagi...kenderaan bgerak perlahan n tiada kemalangan tp byk sgt speedtrap hahaha padan muka kereta2 mewah yg kalut bw keta mcm berlari ke jamban sbb x tahan...kepada kaum yg beragama budha, zhu nimen gong xi fat choy...kepada kaum lain yg pulang ke kampung, pandulah dengan cermat ingat orang-orang tersayang...tanggal 14 februari juga merupakan hari untuk pasangan kekasih yang cintan cintun dan gila bayang asyik masyuk dengan cinta dan janji janji manis pasangan masing2 sedang tu semua mainan kata-kata sahaja hahahaha...i just dont believe it...n u guys better dont trust any promises made on feb 14 bcos if ur partner really2 LOVE u till end of their life...they dont have to wait untill feb 14...they can shower u everyday n every minutes if they really2 do...LOVE u....anyway, lain orang lain persepsinya yang aku tahu aku cintakan bakal isteri aku tu...aku sayang keluarga aku dan aku sayang korang semua sahabat2 dan kawan2 aku....LOVE YOU ALL!!! semoga kita semua dirahmati setiap saat oleh Yang Maha Esa! ameennnn

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Gong Xi Fat Choy!"

Post a Comment