~ REZEKI SUBUH ~








assalamualaikum dan selamat pagi kawan2 terutamanya kepada mizi dan ayie..doa dan harapan semoga kalian masih ting tong mcm biasa dgn idea2 yang merapu tapi menjana minda untuk lebih maju ke hadapan hahahaha...[intro dah mcm harem no jutsu]

xdak apa nak cerita...tp pagi tadi lepas solat subuh berjemaah bersama peserta kursus di seremban ni, lepas riadah aku dan rakan2 urusetia x sabar2 tunggu pak lang datang untuk mengangkat pukat yang ditahan sejak petang semalam....petang semalam pun masa kayak aku angkat ikan patin sekor yang sangkut di pukat...pagi ni pak lang angkat pukat subhanallah...masyaallah...alhamdulillah...dapat ikan patin 3 ekor...ikan "lekor" sekor dan ikan talapia batik 2 ekor...memang rezeki...boleh aku bawa balik KL makan dengan kawan2 dan tak lupa bawa balik untuk diberi kepada bakal mertua [cewahhh amik hati mertua...tajuk drama : Ikan Untuk Mertua ] <--------- miji mesti suka ni!

ikan-ikan rezeki pagi ni agak besar...nah aku upload gambar-gambar ikan untuk tatapan mizi dan ayie supaya lebih bersemangat bagun pagi kerana rezeki paling masyuk untuk permulaan hari adalah rezeki selepas subuh. sebab tu la orang tua2 mak pak ayah abah daddy ummi ibu mama mummy pesan jangan tido selepas subuh..ingat tu ayie: dah jadi daddy x lama lagi jangan tido selepas subuh...ajaq anak bcoz ur parents told u that...so bare in mind n bare in ur future kids mind ahahaha...
ok lah sampai sini dulu untuk kali ni...ada apa2 idea aku kongsi lagi kt blog...tata!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "~ REZEKI SUBUH ~"

  1. Ayie Smile says:
    April 23, 2010 at 8:09 PM

    hahaha,ye aku igt,hang 2 jgn dok buas plak,haha,bila nk wat ikan bakar?huhu

Post a Comment