~ kemeriahan adlina's birthday celebration ~






















tanggal 29 April 2010 merupakan tarikh hari lahir anak menakan aku iaitu anak kepada kakak aku yang ke-3 dlm keluarga...nor afiqah adlina...genap 10 tahun [rasanya...errr aku x pasti hehehe sorry]....kak intan dan abg salleh merancang untuk membuat majlis sambutan hari lahir di kampung sebab ramai sedara mara dan kanak2 akan datang...jadi suasana akan jadi meriah...2biji kek yang ditempah di secret resipe sedia menanti kanak2 dan sedara mara di kampung....selain itu aku menghadiahkan 12 ketul cup cakes yang dihias comel oleh kak sara [rakan ofis]...suasana pada petang itu amat selesa...cuaca yang baik, tak terlalu panas dan tak terlalu kering...persiapan bermula pada pagi hari. abg salleh mengetuai anak2 buah meniup belon utk digantung di perut rumah...selesai makan tengahari kakak2 aku mula sibuk untuk persiapan sambutan hari jadi pd petang itu...mak long dan makcik turut datang membantu menggoreng mee utk dihidang kepada tamu yang datang...aku merakamkan saat2 indah pada hari itu seadanya skil aku hehehehe....so keseluruhannya majlis berjalan dgn lancar dan amat meriah..syukur Alhamdulillah...hmm malam ni solat maghrib dan isyak berjemaah lepas tu terus doa selamat dan sedikit bacaan tahlil untuk disedekahkan kepada arwah ibu bapa aku, bapa abg ipar ku dan arwah ibu bapa shahrul azmi yang turut serta ikut aku pulang ke kampung....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "~ kemeriahan adlina's birthday celebration ~"

Post a Comment