meet hantu durian











baru baru ni balik penang aku kena kotakan janji aku kt mat shah ni aka hantu durian...dia la budak paling hantu pernah aku jumpa...makan durian x ingat dunia...dari langkawi smpai KL cari durian...pegi penang pun nk makan durian...dia kata durian penang lain rasanya...lagi sedap...lebih enak daripada biasa [keypad dia! kakaka] aku yang menurut perintah pun apa lagi...smpai je penang, pagi besoknya agenda utama selain edar kad kawen aku...ialah mencari durian...hantu durian kelaparan...lalu jalan lama menuju balik pulau dengan harapan sepanjang jalan yang sempit dan berliku liku tu aku jumpa la apek tokey dusun durian tu berniaga tepi tepi jalan...xdak rezeki...aku rasa lega hahaha
"yesss...durian xdak...dah tunai janji tp durian xdak..so kira setel ek!" aku lega dan gelak beso..
"err..bukan xde...xde lagi lah" shah mengena aku lagi skali...argg aku x pedulik...janji durian penang xdak kt pinggir bukit tu...aku teruskan memandu...niat nak jumpa sahabat lama Ery Yuri sbb nak bagi kad kawen aku...jauh juga rumah ery...siap koling2 dan janji aku sampai di rumah ery..aku terus naik ke rumahnya di tingkat 4...bini ery x berapa sihat maklumlah pembawakan budak yakni anak pertama...lepas bagi kad aku terus drive ke destinasi seterusnya iaitu rumah faizol...hrmmm dah lama aku x jumpa faizol..dia la geng paling akrab masa aku kerja kilang KOBE dulu...mmg kami sekepala...ot sama2, mancing sama2 karoke sama2..suma hal suka duka bsama smpai mak bapak dia amik aku jadi anak angkat..ok potong cerita faizol...berbalik cerita hantu durian...haaa..bila x jumpa durian di dusun tepi2 jalan tadi ingat nak lega dah..alih alih once aku selekoh nak naik bukit baru sbb nak pergi ayer hitam...baik punya gerai durian tepi jalan..si shah tegur aku terus kona rapat direct ke kedai durian...tanya apek tu durian kuning dgn durian merah...harga sama sekilo RM15...xpa lah...amik satu ja...yang merah pahit sket..yang kuning ok...so kami pilih durian kuning..timbang2 RM24 sebiji...xpa...nak merasa sangat kan shah??? hang balun sungguh2 sorang2...[aku x brp mkn sgt] aku penggemar buah nona dan sri kaya ja hahahaha berselera sungguh si shah balun durian mahey tu...bukan musim mahey la rega nya....kalau time musim lolian sah sah sebiji RM5 ja...xpa kasi can dia merasa...aku snap2 la gambo makluk tuhan x berapa seksi tu melantak durian sebiji dia sorang..aku amik seulas dua ja...rasa sama ja...apa yg spesial pun aku x tau...rasa sial adalah hahahaha...padan muka shah...durian penang sama je rasa mwahahaha.... ~ the end ~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "meet hantu durian"

  1. madmal says:
    May 7, 2010 at 7:38 AM

    haha.. tak sangka shah antu durian! huhu

Post a Comment